10km, done and done.

Ikväll hade nog det passat bättre med "utan några andetag alls.."
När jag gått ner med tvätten så kom jag att tänka på om jag skulle träna.. velade fram och tillbaka.. kom sen på idag då jag sa högt "fan, jag har träningsvärk.. och jag har inte ens tränat". Fick då tillbaka att då var man nog otränad..
 
Så med den tanken gav jag mig ut på en runda. 
Hade så gärna velat kommit upp i 12km.. bara för att. Men när runkeeper damen verkligen vägrade att öka mina kilometer så vände jag exakt när hon sa fem km. (För att ha någon sorts säkerhet att orka hem..)
 
Och nej, kommer nog inte denna gång heller att hålla detta och springa ofta MEN detta var en koll för mig själv, att jag kan minsann.. om jag vill springa långt. Och, det gjorde jag.
 
High five!
 
NU: kika idol, hämta tvätten, ringa henrik & sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0