Akta, lekande barn!

 
Idag mina damer & herrar, så har det varit en jobbig dag.
Utbildning ala carte.
Har så svårt för att sitta still sådär länge.. det är faktiskt fruktansvärt jobbigt.
Så.. nu är man seg i huvudet.
 
Och inte nog med det.. har även haft en olidlig träningsvärk, har gått som jag skitit på mig.
Men what to do.. 
 
I alla fall.. 
Blev övertid på jobbe men hann ändå vinka av Johanna innan hon tog tåget till Linköping igen, så det var braaa.
Tänker snart åka och hälsa på damen för saknar henne redan!
 
 
Snart ska jag hoppa på cykeln & kila upp på stan och träffa Ullisför käk på O´learys.
Vem vet, kanske kan det bli en tisdagsöl på det hela?
Thaaat would be awesome!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hälsa på mig meeeed!!!!

Svar: Det vet du!! :-)
saramneuman.blogg.se

2013-08-21 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0