Hej där, mattor.

Igår åkte vi iväg och köpte mattor, två stycken för å vara exakt.
En till köket, och en till till vardagsrummet.
 
Det här med inredning.. är svårt.
När man ställt fram det man köpt, eller som i detta fall.. lagt fram mattan, så vet man inte om man tycker om det, eller inte. Älskart, eller hatart.
Å andra sidan är väggarna fortfarande tomma så man får liksom ingen feeling ännu.
 
Dock mattan i köket, var perfekt. 
 
Köpte också en tvålhållare på åhlens, till badrummet. Hade givetvis en sen förrut, men den här passade bättre in.
Ja, vi får väl se när det orkas sätta upp tavlor.. och allt annat.
Man vill bara bli klar!
Så man kan säga: ja, här bor vi. Istället för min vanliga öppningsreplik: .. vi har inte riktigt hunnit fixat allt än.. så ni vet.
Egentligen inte sånt stort problem, men jag börjar bli trött på att kika på inredningsprylar osv.. inte.kul.
 
 
Fredag idag, och lön.. what a wonderful day!
Sing halleluja tusen gånger om.
Ska försöka hinna med tre tåget hem så man hinner träffa familjen osv, hade såklart tagit fel dag så blev dubbelbokning ala carte. Ibland har man ingenting å göra, och ibland händer tamesjutton allt samtidigt.
Men ska nog hinnas med lite utav både och.
 
Ska i alla fall ut till Medåker ikväll till Kajsa.
 
Yay! (orkar inte leta efter någon annan bild.. så favorit i repris!)
 
Sen får jag se om jag lyckas få plats på soffan hos mor&far inatt eller om jag får spendera lite tid på stationen i Arboga som har en tendens att lukta urin :-)
 
Ching-a-ling!
 
 
GLÖMDE JU!!!
Min telefon är nu fixad.. fri ifrån sprickor och den BLINKAR INTE.
Åh, blev så lycklig imorse! :-)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0