L-O-V-E's just another word I never learned to pronounce.

Åkte till Arboga efter jobbet, behövde verkligen lite Johanna tid.
Blev en fika på Mcdonalds och där blev vi sittandes ett tag.
Gött.. & ja, väl väl välbehövligt.
 
 
Hann sen med åtta tåget, ett tappert försök till att hinna se Ola Salo på allsång.
Givetvis hann jag inte.. och fick sms utav Jenny påvägen att nu var minsann Ola på tv.. och jag..satt på tåget.
Fan SJ, kan du inte överraska någon gång och köra.. minst, dubbelt så fort?
 
Ja .. ja.. jag får fånga tillfället på svtplay sen istället.
Shit happens!
 
Ingen matlåda orkar jag slänga ihop heller... men ska till Arboga en sväng imorgon förmiddag med en jobbgrej, så får svänga in nånstanns och köpa käk helt enkelt.
En liten "workaround" så att säga..
 
 
Big bang theory och sova.. tror jag det blir nu.
Living the dreeeam... 
 
... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0