SJ = SATANS JÄVLAR.

Då kan jag informera såhär två dagar i efterhand vad "dagen lördag bjöd på".
 
DEN bjöd på 2hs häng på tåget.. jajamän, bara ifrån Örebro - Arboga.
Åh SJ.. kan ni inte bara.. sluta .. köra tåg? :-)
Bästa var nog när tåget backade.. kände att nuuu nuuu nuuu leker livet.
Sing halleluja!
 
Väl framme i Arboga blev det fixande utav telefoner.. & till sist fick jag igång den lilla gamla xperia.
Okej, jag säger emot mig själv när jag inte kan förstååå hur vissa lackar ur på sina datorer (stor erfarenhet utav att lyssna på sånt!) och sen bryter en själv nästan ihop när telefonen signar ut.
 
Så äre.
 
Söndagen, dagen till ära, checkade jag av listan med städ och tvätt..ännu ett  "nu leker livet" moment.
Satte i alla fall den stora guldkanten på kvällen då vi begav oss ut på en picknick.
Picknick = en ursäkt att få dricka öl på en söndagkväll.. lite crazy sådär.
 
Redig go avslutning på helgen som.. SJ förstörde :))   (har väldigt lätt för å lacka ur på en sån grej.. tydligen!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0