Sommaren is over.. and out.

Två veckor sen, hallå.. hej!
 
Då var medeltidsdagarna över. Översättning: då var sommaren över.
Och det märks.. regnar ju bara nu.
SUCK!
 
Jobbade till 17 idag sen blev det iväg för sånglektion.
Jösses, lika jobbigt som ett gympass. Jo men faktiskt.. man tar i för kung och fosterland.
Men gick väldigt bra, så ska spåna på en ny låt nu tills nästa gång.
ÅH SÅ ROLIGT DET ÄR.
 
Var i alla fall en bra helg.
Fredagen spenderade vi hos Jesper sen Stadskällaren.. och där går det bara ut att leta efter varandra hela tiden.
Och när man väl fått alla att stanna vid samma bord.. ja, då går man hem.
Kort sammanfattning ;-)
 
 
 
 
 
Lördagen var alla härligt bakis. Vi gick upp på stan för att kika rodden och avslutade dagen på stan med att bli dränkta utav regnet.
"Bara en skur" som Alex så glatt sa.. jo jag tackar ja.. det såg i alla fall ut som att jag badat när jag kom innanför dörren.
 
Efter det gjorde vi oss iordning och tog cyklarna till Ågården. (Började regna även påvägen dit. och jävlar i havet vad vi ökade farten då.. kom igen.. räcker att bli dränkt en gång om dagen!
Gled in där och frågade lite smidigt: "finns det bord för.. 9personer" då vi såg att det var sjukligt fullt med folk.
"Javisst.. gå till scenen så finns det ett långbord"
 
HIGH FIVE.
 
Vi drog sen till Henrik där det blev kubb och alkohol.
Dock inget för mig då jag inte ville sova en natt till i Arboga utan istället så körde jag hem mig och Simon på natten. Så, ingen partykväll direkt men var gött i alla fall.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0