STRAWBERRY DAIQUIRI.

 
Mötte upp Julia på stan efter jobbet för shopping & en välförtjänt drink.
Varför vi förtjänade den?
Jaaa.. varför inte?
 
Har hört så många gånger på jobbet nu "man lever bara en gång.. och alla ska vi dö nångång"
så, lika bra att unna sig. / stackars lever.
 
 
Fick i alla fall med nya handdukar hem och andra inredningsgrejer, samt en klänning till Wilma som jag hoppas kan få leverera denna vecka :-) Så söt.
 
 
Ja, då var det sista kvällen som 22åring.
Har bestämt mig för att sluta ha åldersångest.. dock mår jag nästan lite illa utav oro då mina kära kollegor fick veta att jag fyller imorgon. Snälla.. gör..ingenting...tack.
 
 
NU: IDOL & sen sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0