HELSINGBORG.

I fredags åkte vi till Helsingborg och där spenderades helgen.
Jo jag tackar ja.. två nätter på hotell satt fint.
 
 
Innan fredagen.. torsdagen alltså, spenderade jag tre timmar i frisörstolen och blev blond.
Den riktiga färgen framgår inte på bilden ovanför då den är fixad i instagraaam.
Blev i alla fall toknöjd!
Vilken fet utväxt man kommer att få sen slog det mig nu ;-)
 
 
Hur som.. en väldigt trevlig vistelse. Skönt med lite familjesemester och kul å träffa släkten.
Måste verkligen åka dit oftare. Så fin stad.. och ännu finare blir den på sommaren.
 
 
Passade på att köpa med mig hem några tavlor för mina vinylskivor.. säljs ju inte Örebro.....
Och annat tjafs som följde med. Några plattor öl bland annat.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0