I won't regret saying this.. This thing ..That I'm saying

Igår kväll lagade jag mat.
Okej.. visst.. det gör man väl kanske varje kväll.
Men jag menar, igår lagade jag verkligen mat. Ifrån recept. Själv.
(Sen att jag stod i köket 2-3h och att efterätten som skulle bli tjocka amerikanska brownies inte blev högre än en knäckemacka.. hör.. inte..till..storyn.)
 
Hur det blev?
Så jävla awesome blev det.
Hade nästan lite svårt att tro att det var jag.. som hade lyckats..åstadkommit denna fantastiska måltid.
 
Överdriver?
Kanske.
 
Nej, men det var väldigt gott och jag är väldigt nöjd över min prestation.
Tyckte t.om nästan det var lite kul. Men kan hända att det dröjer tills nästa gång.. nerverna vet ni.. prestationsångest osv. HAHA, för att laga mat.. ja, jag får nog hålla med min kollega som så snällt sa idag "undrar hur din hjärna fungerar".
 
Vet du?
Det undrar jag med.
 
Slog till på stort och invigde ölglasen också.. 
 
03:00 inatt vaknade jag av att jag trodde min ena halsmandel skulle sprängas.
Lite halvmysigt sådär.. hann även tänka på fullaste allvar att.. nu dör jag. Det här slutet.. en pingisboll i svalget and i´m out! Och har jag inte lite ont i öronen också? Givetvis har jag det.
Känner mig inte så partey just nu helt enkelt.
 
Så jag hoppas det är över på tills måndag för då blir det inspelning.
Två fantastiskt bra låtar. 
Och på tal om fantastiskt bra.. Tegan And Sara – Call It Off
 
 
Nej, dags att börja förbereda sig mentalt.. måste iväg till Julia och hämta min sminkväska.
Har lyckats skjutit på det, sen.. lördags = sett ut som en påse skit sen dess.
Sa t.om henne att hon fick hota med att slänga den om jag inte hämtade den.
 
What to do liksom.. soffan är skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0