VILDMARKSHOTELLET.

Vi inledde helgen på Vildmarkshotellet (Kolmården) med att skriva på ett skuldpapper.
Skrev jag inte i inlägget innan att något skulle gå fel? Klart jag gjorde. Och klart det gick.
Hade ju givetvis glömt värdebeviset hemma på att jag betalat. Såklart. Men det löste sig.
 
Hotellrummet hade sååå fin utsikt över vattnet.
Dock själva rummet.. var väl mindre "sååå fint". 
Vi upptäckte fågelskit på täcket och spindelnät i taket.. efter den upptäckten förväntade vi oss skarpt att få besök av en björn eller eventuellt ett lejon under nattens gång.. menar, går dom in med att kalla sig "vildmarkshotellet" så får dom gå heeelt all in.
(dom fixade sen till vårat rum..stort frågetecken om det blev till det bättre!)
 
Action sen i själva parken.. eller mja, hade missat att gjort lite research då de flesta djuren givetvis inte var framme.Fail.
Men jag fick träffa mina kära getter och Jenny fick se sina sälar. Win-win, alla glada.
 
Vi avslutade dagen med spa-behandlingar. Sing hallelujah.. bästa på länge.
 
OCH sen blev det en hamburgartallrik för 235:- riksdaler.. nästan så att jag förväntade mig att någon skulle mata mig. Menar, jag åt på MAX dagen innan för 62:- .. OCH då ingick drickan.
(Hm, slog mig nu att det där fick mig mer att låta onyttig än att jag fick fram min poäng)
 
En väldigt go helg blev det.
Tack och bock för det darling.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0