Till the sun turns black.

Mobilproblemen fortsätter..därav den otroligt katastrofalt dåliga uppdateringen.
 
I alla fall.. 
Sen sist så har jag fyllt 23 år.. och därav ätit massa onyttigt fikabröd.
Har haft kalas och fått fin fina presenter.
Träffat min kamrat André & igår sprang jag milen.
 
Har dessutom.. äntligen.. fått upp tavlor på väggen, vinyltavlor som jag fick utav Simon.
Fick även flera utav mor & far, så förhoppningsvis åker dem upp snart de också.
 
 
Känns jävligt givet vilken hörna jag tycker bäst om här hemma.. 
 
& påtal om det så beställde jag två nya skivor igår.
Nämligen dessa:
 
Ray LaMontagne – Till The Sun Turns Black
Ray LaMontagne – Trouble
 
Enligt leveranstiden så kommer jag få skivorna.. kvart över aldrig.
Men den som väntar på något gott.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0